Drotsens ord mars
Hallå Nordmark!
Jag är furstendömets nya drots, Elsa Snakenborg eller mundant Maria Nordström.
Det är både roligt och lite nervöst att ta på sig drotsmössan, men eftersom jag vet att jag har hjälp av både en fantastisk styrelse och suveräna ämbetsmän tror jag nog att det ska gå bra.








